هفت چیزی که یک دختر از پدرش می خواهد.

رابطه دختر و پدر

هفت چیزی که یک دختر از پدرش می خواهد.

وقتی دخترم کوچکتر بود و احساس ترس یا نگرانی می کرد آرام آرام به طرفم می آمد و روی پاهایم می نشست. بعد سرش را راحت روی سینه ام می گذاشت. دستهایم را دور بدنش حلقه می کردم. آنوقت به او می گفتم که دوستش دارم و او همیشه نفس آرام وعمیقی می کشید. انگار همه آن غم و غصه هایی که روی دوشش سنگینی می کرد برداشته می شد. این حالت هنوز هم اتفاق می دهد، اما حالا که او بزرگتر شده است بیشتر کنارم می نشیند و مرا بغل می کند، اما وقتی به او می گویم که دوستش دارم هنوز هم همان نفس آرام بخشش را بیرون می دهد.
وقتی دختری به سن بلوغ می رسد، مردان در زندگی او رفت و آمد دارند، اما تنها مردی که همواره در دسترس بوده و از او حمایت می کند پدر اوست. رابطه بین پدر و دختر نقش خیلی مهمی را در مسیر زندگی او به سمت بزرگسالی ایفا می کند. هفت چیزی که یک دختر از پدرش می خواهد در زیر آورده شده است.

هفت چیزی که یک دختر از پدرش می خواهد.

هفت چیزی که یک دختر از پدرش می خواهد.

1-از شما می خواهد در زندگی اش حضور فعالی داشته باشید.

یک دختر از پدرش می خواهد به طور جدی به زندگی اش علاقه مند باشد. “علاقه جدی داشتن” به معنای گفتگوی خیلی کوتاه که گاهی اوقات بین یک پدر و دختر رخ می دهد نیست، زمانی که او می پرسد روزش را چطور گذرانده و دختر با یک کلمه پاسخ دهد. یک پدر باید در سرگرمی ها و فعالیتهای دختر همراه با ابراز علاقه شرکت کند. برای مثال، اگر او علاقه مند به جمع آوری سکه هاست او را به نمایشگاه سکه ببرید. برای کسب اطلاعات در مورد سکه های کمیاب از اینترنت استفاده کنید و در مورد آنها صحبت کنید. آیا دخترتان در زمینه ورزش مثلا” والیبال استعدادی دارد؟ چه او بخواهد بازی کند یا فقط از تماشای بازیها لذت ببرد، به یک هوادار و حامی پرشور تبدیل شوید! با یادگیری بیشتر در مورد زندگی او و تلاش برای تبدیل شدن به بخشی از آن به دختر خود نشان دهید که به زندگی اش علاقه مند هستید.

2- از شما می خواهد ویژگیهای یک ازدواج سالم را نشان دهید.

اولین رابطه ای که یک دختر تجربه می کند ارتباط بین پدر و مادر است. اگر پدرش با آزار جسمی یا عاطفی به همسرش بی احترامی کند، دختر ممکن است به این باور برسد که رابطه مورد انتظار با شوهر این گونه است. با این حال، پدری که محبت جسمی، احترام و مشارکت واقعی با همسرش نشان می دهد الگوی موفق و تأثیرگذاری ارائه می دهد که دختر او دوست دارد در زندگی خود انعکاس دهد.

3- او می خواهد حمایتش کنید.

اگرچه یک پدر ممکن است همیشه موافق دخترش نباشد، اما باید بداند که شما از او حمایت می کنید. وقتی که یک پدر به طور کامل و از صمیم قلب از دخترش حمایت می کند، او عزت نفس قوی و تصور مثبتی از خود ایجاد خواهد کرد. این بدان معنا نیست که همیشه باید با او موافقت کنید، اما به او نشان دهید در حالی که ممکن است با انتخاب او موافق نباشید، اما همیشه به عنوان یک فرد او را باور دارید و به تواناییهایش اطمینان می کنید.

ارتباط دخترها با پدر

هفت چیزی که یک دختر از پدرش می خواهد.

4- او باید به شما به عنوان یک محرم راز اعتماد داشته باشد.

“وقتی که دخترتان در مورد مسائل یا مشکلات شخصی بحث و گفتگو می کند، با احترام و اعتماد با او برخورد کنید. “
وقتی دخترتان نزد شما می آید و درمورد مسائل و مشکلات شخصی بحث و گفتگو می کند، باید بداند که شما با احترام و اعتماد با او برخورد می کنید. این مسائل نباید به گفتگوی پشت میز شام همراه با سایر اعضای خانواده تبدیل شود.

5- او نیازمند عشق بدون قید و شرط است.

همانگونه که پدر آسمانی ما عشق بدون قید و شرط را ابراز می کند، پدران زمینی هم باید این عشق را بروز دهند. عشق بدون قید و شرط مستلزم این است که یک دختر بداند مهم نیست که چه اندازه کاری را اشتباه انجام می دهد ، پدرش همیشه برای کمک آماده است، نه با تمسخر و تحقیر بلکه با عفو و گذشت.

6- او به یک رهبر معنوی تأثیرگذار نیاز دارد.

یک پدر باید رهبر معنوی یک خانواده باشد و مسئولیت آموزش مذهبی فرزندان را به عهده بگیرد. همراه با دختر خود نماز و دعا بخوانید! از اینکه در گفتگوی خود با دخترتان از خداوند یاد می کنید خجالت نکشید.

رابطه دختر و پدر

هفت چیزی که یک دختر از پدرش می خواهد.

7- او نیازمند یک الگوی مثبت است.

امرزوه بسیاری از دختران فاقد یک سرمشق یا الگوی مثبت مردانه در زندگی خود هستند. پدر اولین مرد در زندگی یک دختر است که رابطه نزدیک و صمیمانه ای با او دارد. پدرش الگوی اخلاقی و رفتاری مناسبی را برای همه مردان دیگر زندگی اش تعیین می کند، و یک الگوی مثبت به او کمک می کند تا در آینده شوهر خوبی انتخاب کند. لحظه ای تأمل کنید و از خودتان بپرسید. آیا عادتهایی دارید که باید ترک کنید؟ آیا مسائلی در زندگی شما هست که به یک “بازسازی معنوی” و دعا نیاز داشته باشد؟ وقتی دخترتان می بیند که شما مایل هستید زندگی خود را دقیق بررسی کنید و در صورت لزوم تغییراتی به وجود بیاورید، بهترین الگویی ارائه می دهید که او می تواند همواره برای پذیرفتن مسئولیت اعمال خود از آن بهره بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌بندی کتاب‌ها