والدین باهوش برای فرزندان باهوش( توانایی های واقعی فرزندانتان را پرورش دهید.)

231,000 تومان

موجود

ناشر فصل اندیشه
مولف آیلین کندی مور،مارک اس.لاندول
مترجم ایراندخت صالح نصب،محمدرضا حبیبی
گروه بندی روانشناسی
قطع رقعی، شومیز
تعداد صفحات 385
شابک 9786229784389
نوبت و سال چاپ اول 1401

والدین باهوش برای فرزندان باهوش

ما به عنوان والدین و در راستای تربیت فرزندانمان برای داشتن یک زندگی رضایت بخش ، باید آموزه هایی را فراتر از آنچه در مدرسه آموخته ایم ، کسب کنیم .
کودکان ما اغلب :
 بسیار کمال گرا هستند .
 از تلاش کردن می ترسند و به آنچه که دارند ، قانع هستند .
 با خشونت و رفتارهای اقتدارگرایانه ، درخواست های خود را مطرح می کنند .
 از توانایی برقراری ارتباط با همسالان خود ، برخوردار نیستند .
 افراد موفقی به نظر می آیند ولی رضایت درونی را از خود ندارند.

کتاب والدین باهوش برای فرزندان باهوش یک کتاب کاربردی و سرشار از احساسات است که دلایل هر کدام از چالش های پیش روی فرزندانمان را مورد بررسی قرار داده و با ارائه راهکارهای عملیاتی ویژه والدین موجب می شود که آنان به فرزندانشان در برخورد و پذیرش احساسات خود کمک کرده و آنها را مشتاق یادگیری ، تربیت و قادر به برقراری روابط رضایت بخش نمایند .
مطالب این کتاب برگرفته از تحقیقات و تجارب بالینی نویسندگان آن است و تمرکز آن برروی توسعه مهارت های کودکان در استفاده حداکثری از توانایی های خود و تبدیل شدن به افراد توانا ، با اعتماد به نفس و مسئول است .

جملات بیان شده از زبان برخی بزرگان در مورد این کتاب :

” این کتاب به معنای واقعی کلمه ، یک موهبت الهی است و والدین حکمتهایی متعددی را در لابه لای صفحات آن خواهند یافت ” استفان .ر. کوری نویسنده کتاب هفت عادت مردمان موفق

” این کتاب متفاوت فرزندپروری ، مملو است از طرح ها و راهکارهایی برای تربیت کودکان باهوش برای تبدیل شدن به بزرگسالانی شاد و مسئول ” ویکی ابلس تهیه کننده و کارگردان مشترک رقابت ابدی

” کتابی هوشمند همراه با درک عمیق و کاربردی “دکتر ودی موگل نویسنده قدردانی از پینه های زانو

” این کتاب به والدین کمک می کند تا توانایی تشویق فرزندان خود را برای تبدیل شدن به افرادی با احساس ، ایده پرداز ، توانا و در حال رشد را در کنار هر گونه نامیدی داشته باشند ” دکتر روبرتا میچینگ نویسنده کتاب انیشتن هرگز از فلش کارت استفاده نکرد .
مولفین :
دکتر ایلین کندی موره ، روانشناس بالینی کودک و خانواده از پرینستون نیوجرسی است او علاوه بر این کتاب ، نویسنده چندین کتاب مشابه در مورد احساسات و روابط میان کودکان است .

دکتر مارک .اس. لونتال ، در طول بیست و دو سال گذشته به کودکان و نوجوانان زیادی به همراه خانواده ایشان به عنوان روانشناس بالینی کمک کرده است و مطب شخصی او در مپلوود نیوجرسی است .

اطلاعات بیشتر

وزن 431 g
ابعاد 1 × 14 × 21 cm
بررسی خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی

هنوز نقد و بررسی ثبت نشده است.

دسته‌بندی کتاب‌ها

والدین باهوش برای فرزندان باهوش( توانایی های واقعی فرزندانتان را پرورش دهید.)